Translate

niedziela, 2 lutego 2014

Post o recenzjach #

Witam wszystkich na Fear is so close!
 Postanowiłam, że ten blog nie będzie zawierał tylko i wyłącznie wątku opowiadania (patrz post 1).  Chciałabym być w przyszłości dziennikarką i robienie recenzji będzie dla mnie dobrą wprawką do dążenia tego celu. Oczywiście moje recenzje będą amatorskie, ale kto wie może okażą się pomocne?
 Na blogu będą pojawiać się także instruktarze jak poprawnie napisać recenzję, do czego się odwołać i jak to robić. Postaram się żeby notatki były przejrzyste i zrozumiałe dla was :).
Mam już jedną osobę chętną do zrealizowania owego pomysłu(blog z opowiadaniem), jeżeli i wy jesteście chętni to zapraszam! :)
Myślę, że będzie to fajne urozmaicenie na blogu, a wy co myślicie? Dajcie znać! :)

Pozdrawiam Beatrice.

ps. Zapomniałabym  rozdział 2 pojawi się tak szybko, jak to tylko możliwe, ale niestety za pierwszą recenzją zejdzie mi, ponieważ blog, który mam zrecenzować ma dopiero kilka postów :).

4 komentarze:

  1. Nie no i fajny bloog to i jeszcze recenzje. Postaram u siebie dodać jak najszybciej rozdział. Pozdrawiam Sylwia Chmielewska

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł. :) Podpowiem ci jeszcze, że możesz także robić recenzje przeczytanych książek i umieszczać je na www.lubimyczytac.pl . Często ludzie tam poszukują (jestem jedną z nich) ciekawych recenzji, które pokażą czy daną książkę warto przeczytać czy też nie.
    Czekam na pierwszą recenzję bloga :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, za porad. Oczywiscie wpadne na strone :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. 38 yrs old Sales Representative Inez Royds, hailing from Whistler enjoys watching movies like "Awakening, The" and Quilting. Took a trip to Kathmandu Valley and drives a Ferrari 250 GT LWB California Competizione Spider. sprawdz innych uzytkownikow

    OdpowiedzUsuń